пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Модуль ХІ. Рефлексія

Демонстрація виконаної роботи – справа відповідальна. Вона вимагає досить тривалої підготовки, як і виконання самої роботи. Демонстрація учнівського проекту пройде вдало і з користю для автора проекту, якщо даний проект отримає коментарі і запитання від слухачів. Учень зможе зробити висновки про недоліки або неточності у роботі, можливо нестачу певної інформації, що послужить підґрунтям для його творчого самовдосконалення.


 P.S. З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:
по-перше, навчання за допомогою методу проектів, тому що при виконанні дослідницьких проектів формуються не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення, демонструвати свої знання і вміння цільовій аудиторії;
по-друге, виконання безпосередньо дослідницької роботи, у ході якої зростає інтерес учнів до навчання, формується правильна мотивація навчання, учні задовольняють свої пізнавальні інтереси;
по-третє, демонстрація виконаної роботи, яка допомагає учневі відчути свою значущість і відповідальність у групі, сприяє формуванню навичок виступу перед аудиторією.

ГОЛОВНЕ – БАЖАННЯ УЧНІВ НАВЧАТИСЯ, А ВЧИТЕЛЯ – НАВЧАТИ.

Немає коментарів:

Дописати коментар