пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Модуль IX. Рефлексія

Учителі хочуть, щоб знання, вміння та навички учнів відповідали вимогам навчальних програм та різним стандартам і при цьому було реалізовано особистий потенціал кожного учня. Але кожен учень відрізняється інтересами та навчальними потребами.
Коли навчальні потреби кожного учня задовольняються, в них підвищується мотивація навчальної діяльності, зростає інтерес до навчання, і, відповідно, - покращуються оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей.
Вивчаючи даний модуль, я зрозуміла, що:
  • ефективність навчання підвищується, якщо процес навчання побудований навколо інтересів та потреб учнів;
  • учителі повинні працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості, тобто не лише давати можливість виконувати роботу за інструкціями, а й навчати учнів ставити їх власні навчальні цілі, планувати власну навчальну траєкторію, планувати, реалізовувати та оцінювати свою навчальну діяльність щодо реалізації поставлених цілей. Самоспрямованість є дуже важливою рисою, адже вона допомагає бути успішним у школі, особистому житті та на роботі;
  • ефективність навчання підвищується, якщо процес навчання диференціювати у таких напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище.

Немає коментарів:

Дописати коментар