пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Модуль VIII. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів", а саме:
  • оцінювання повинне здійснюватися протягом виконання проекту та включати оцінювання усіх знань, умінь та навичок, здобуття і формування яких було передбачене у меті;
  • оцінювання неодмінно повинне акцентувати увагу на формуванні навичок 21 століття;
  • для визначення рівня розуміння учнями теми, їх знання та сформованість практичних умінь і навичок, якість робіт учнів, бажано використовувати підсумкове оцінювання.
 Для того, щоб переконатися, що створені Вами або адаптовані форми оцінювання є об'єктивними і справедливими щодо учнівських робіт, слід самому виконати завдання (наприклад, створити продукт, який мають виконати учні); переконатися, що створені критерії цілком відповідають сформульованим навчальним цілям; обмежити кількість критеріїв до найнеобхідніших. На мою думку, буде не зайвим проконсультуватися у більш досвідченого і компетентного у даному питанні колеги, який ознайомлений та працював з учнями над проектами даного типу.


Немає коментарів:

Дописати коментар